top of page
  • Writer's pictureסוויס סיסטם

סוויס סיסטם - המלצות למיטות לגיל ה-3

מיטה לגיל ה- 3 של סוויס סיסטם תלווה אתכם למשך שנים, מגוון המיטות רחב, דגמים ועיצובים רבים מוצעים בקטלוג של סוויס סיסטם וכל שנותר לכם הוא לבחור את מיטה לגיל השלישי שתתאים את עצמה אליכם.


מספר המלצות לבחירת מיטה למבוגרים:


מדדו את הגבולות בחדר, בחרו מיטה גדולה ככל שתוכלו.

ההמלצה בגיל השלישי עבור מיטה זוגית היא לבחור במיטת קווין סייז גדולה ואם מדובר על בית עם חדר שינה גדול תוכלו לבחור גם במיטת קינג סייז גדולה במיוחד.

קהל מבוגר לרוב מכיר את מידות החדר שלו אך לעיתים רכישת מיטה חדשה היא אופציה להגדלת שטח המיטה במידה וניתן.

בדקו תקציב.

מרבית האנשים בגיל השלישי מרשים לעצמם להתפנק עם מיטות יוקרתיות מעוצבות או מיטה חכמה המתקדמת ביותר בישראל שמאפשרת את פסגת השינה ומעקב אחר מדדי שינה רבים, בסוויס סיסטם ניתן למצוא מיטות בטווח תקציבים רחב.

בחרו סוג מיטה וסוג מזרן.

דגמים רבים מוצעים, מיטות זוגיות רחבות ונוחות, מיטות מתכווננות עם משטח אורטופדי שמתאימות מאוד לקהל המבוגר שמעוניין לכוון אזורים שונים בכל צד במזרן ועד מיטות חכמות מתקדמות מהדור החדש.

סוויס סיסטם מאפשרת את כל סוגי המזרנים הטובים ביותר בשוק הבינלאומי, כל מזרן והייחודיות שלו וניתן להתאים את הסוג במיוחד אליכם: ויסקו גמיש או קשיח למחצה, לטקס גמיש או קשיח למחצה, ויסקו בהזרקה ועד מזרן Pure לטקס או ויסקו.

רמת הקושי של המזרן מתאימה באופן שונה מאדם לאדם, מזרן רך או קשה מדי עלולים שלא להתאים, בחרו את הטוב ביותר עבורכם.

עיצוב חשוב לא פחות.

עם הגיל מגיע גם הניסיון, מיטות לגיל הזהב הן גם מיטות שמתאימות לעיצוב של חדר השינה, סוויס סיסטם מציעה עשרות רבות של עיצובים יוקרתיים שישדרגו את חדר השינה שלכם.

Recent Posts

See All

מתי להעביר את הילד למיטת ילדים? סוויס סיסטם ממליצים

אין תשובה חד-משמעית לשאלה מתי להעביר את הילד למיטת ילדים. הזמן הנכון משתנה מילד לילד. בדרך כלל, מומלץ להעביר את הילד למיטת ילדים כאשר הוא מתחיל ללכת ולהתגלגל. עם זאת, ישנם ילדים שמוכנים למעבר כבר בגיל

bottom of page